.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیشترین شکایت مازندرانی ها از حوزه ارتباطات درباره اینترنت است
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از ثبت دو هزار و ۵۰۰ شکایت مردم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال جاری خبر داد وگفت: بیشترین شکایت به حوزه اینترنت مربوط است.

به گزارش شمال نیوز، یدالله طهماسبی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا به پایان آذرماه، بالغ بر ۲۵۰۰ شکایت در سامانه ۱۹۵ ثبت شد تصریح کرد: پس از ثبت شکایت در سامانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن موضوع بررسی و در دستور کار قرار گرفته و اقدامات لازم برای رفع مشکل به عمل می‌آید.

وی گفت: بیشترین شکایات مطرح شده به ترتیب مربوط به شهرستان‌های بابل، ساری، آمل و قائمشهر بود که بر این اساس ۴۶ درصد موارد مربوط به حوزه اینترنت، ۲۸ درصد مربوط به حوزه تلفن ثابت، ۲۲ درصد مربوط به حوزه تلفن همراه و مابقی شکایات به ترتیب مربوط به بخش‌های دفاتر پیشخوان، خدمات پستی، خدمات ارزش افزوده و تشعشعات بود.

طهماسبی یادآور شد: همکاران بنده در مجموعه وزارت در استان و سایر دستگاه‌ها و اپراتورها تابعه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به موارد و مشکلات مشترکین در حوزه‌های مختلف ارتباطی و فناوری می‌باشند و مردم عزیز استان می‌توانند با مراجعه به سامانه ۱۹۵ یا وب گاه اداره کل ICT استان نسبت به ثبت نظرات، پیشنهادات و شکایات خود اقدام نمایند.

مازندران بعد از تعداد بیشترین ضریب نفوذ اینترنت را دارا است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.